РЕЦЕНЗІЯ на рукопис хрестоматії «Антологія текстів з реформування змісту загальної середньої освіти в Україні (1991–2017)» (2022)
DOI:
https://doi.org/10.31499/2618-0715.1(10).2023.282289Ключові слова:
розвиток змісту загальної середньої освіти, Україна, 1991–2017 рр., навчальне видання, хрестоматія, антологія текстівАнотація
Запропонована хрестоматія висвітлює розвиток змісту загальної середньої освіти в
Українській державі. До збірника ввійшли найвагоміші документи, зокрема закони, програми,
стратегії, концепції, стандарти й аналітичні матеріали, що обґрунтовували і регулювали
процеси реформування змісту цієї ланки освіти в Україні протягом 1991–2017 рр.
Видання адресовано науковим, науково-педагогічним працівникам закладів вищої освіти та
обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, вчителям, здобувачам освіти,
працівникам освітянських бібліотек, а також усім, хто цікавиться історією освіти.
Упровадження навчального видання забезпечено:
– вільним доступом на вебпорталі ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського
(https://dnpb.gov.ua/ua/?ourpublications=32243) та в Електронній бібліотеці НАПН України
(https://lib.iitta.gov.ua/732160/);
– розміщенням відеопрезентації хрестоматії на платформі «Офіс підтримки вченого»
(https://fb.watch/hY_R4Q473B/)
Посилання
Антологія текстів з реформування змісту загальної середньої освіти в Україні (1991–2017) :
[хрестоматія] / НАПН України, ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського ; [упоряд.: Березівська Л. Д.,
Гавриленко Т. Л., Міхно О. П., Сухомлинська О. В. та ін. ; наук. ред.: Березівська Л. Д., Сухомлинська
О. В.]. Вінниця : ТВОРИ, 2022. 582 с. ISBN 978-617-552-136-6