СОЦІАЛЬНА ЯКІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ТА ЇЇ РОЛЬ У ІНТЕНСИФІКАЦІЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2618-0715.1(10).2023.282286

Ключові слова:

соціальна якість, діяльність, особистість, потреба, розвиток, детермінація, освіта, виховання, дія, соціалізація

Анотація

Автором з’ясовано, що розуміння соціальної якості особистості не можна обмежувати
тільки аналізом специфіки і структури діяльності (мета. засіб, результат тощо). Це
свідчить на користь того незаперечного факту, що потреби детермінують діяльність і
тим самим безпосередньо впливають на соціальну якість особистості. Потреби не
формально, не тільки як джерело, а змістовно, якісно визначають характер діяльності
особистості. Потреба є центральною детермінуючою ланкою в реальній предметній
діяльності людини.
З погляду її соціальної суті, соціальна якість особистості втрачає багатство зовнішнього
вияву і зводиться до основних істотних властивостей.

Біографія автора

Артем Стрижаков, ТОВ «Цифромаркет»

кандидат педагогічних наук, ТОВ «Цифромаркет», директор

Посилання

REFERENCES

Alieksieienko T. F. Sotsializatsiia osobystosti : mozhlyvosti y ryzyky : nauk.-metod. posib. Kyiv :

«Pedahohichna dumka», 2007. 152 s. [in Ukrainian].

Parsons T. Some problems of general theory in sociology. Theoretical Sociology: Perspectives and

Developments. 1970. S.27–67 [in English].

Radul V. V. Sotsialna zrilist osobystosti: monohrafiia. Kh. : Machulin, 2017. 442 s. [in Ukrainian].

Rybalka V. V. Osobystisnyi pidkhid u profilnomu navchanni starshoklasnykiv: monohrafiia. K. :

IPPO APN Ukrainy, 1998. 160 s. [in Ukrainian].

Rubinshtein S. L. Osnovy zahalnoi psykholohii. Kh., 1999. 608 s. [in Ukrainian].

Stoliarenko O. B. Psykholohiia osobystosti: navch. posibnyk. K. : Tsentr uchbovoi literatury, 2012.

s. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-31

Номер

Розділ

ОСВІТА. ПЕДАГОГІКА