ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ ЯК ПЕРЕДУМОВИ ЇХНЬОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2618-0715.1(8).2022.262725Ключові слова:
творча компетентність, інноваційна діяльність, майбутні доктори філософії, педагогічна діяльність, креативність, інноваційна освітня система, сфери проявів педагогічної творчості, ефективність інноваційної педагогічної діяльностіАнотація
У статті доведено актуальність формування творчої компетентності у майбутніх
докторів філософії як передумови їхньої інноваційної діяльності в умовах реформування
вітчизняної вищої освіти. Здійснено теоретичний аналіз сутності творчої діяльності
педагогів. Визначено особливості механізму формування знань, умінь і навичок, необхідних
для становлення творчої особистості. Обґрунтовано моделі формування творчих вимірів
професійного становлення майбутніх науково-педагогічних працівників.
Виокремлено показники досягнення творчої компетентності. Досліджено чинники, які
впливають на ефективність інноваційної діяльності педагогів.
Посилання
Shvarp, N. V. (2014) Formuvannya pedahohichnoyi tvorchosti maybutnikh vykladachiv. Naukovyy
zbirnyk Instytutu innovatsiynykh tekhnolohiy i zmistu osvity MON Ukrayiny, 79, 109–114 [in
Ukrainian].
Baryishnikova. O. V. (2014). Formirovanie muzyikalno-tvorcheskoy kompetentnosti buduschego
uchitelya muzyiki kak psihologo-pedagogicheskaya problema. Fundamentalnyie issledovaniya, 116,
–1355. Retrieved from https://fundamental-research.ru/ru/article/view?id=30796 [in
Russian].
Volobuyeva, O. F. (2011) Tvorcha kompetentnist' vykladacha vyshchoyi shkoly: psykholohichnyy
aspekt. Visnyk Natsional'noyi akademiyi Derzhavnoyi prykordonnoyi sluzhby Ukrayiny, 4. Retrieved
from http://nbuv.gov. ua/UJRN/Vnadps_2011_4_30 [in Ukrainian].
Pakhtusova, N. A. (2011) Formyrovanye professyonal'noy tvorcheskoy kompetentsyy budushchykh
pedahohov professyonal'noho obuchenyya v uslovyyakh vuza. (Extended abstract of candidate’s
thesis). Chelyabinskiy gosudarstvennyiy universitet, Chelyabynsk. Retrieved from
Shtefan, L. V. (2015) Trayektoriya formuvannya innovatsiynoyi kompetentnosti suchasnoho
pedahoha. Problemy inzhenerno-pedahohichnoyi osvity, 48–49. Retrieved from
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/5452/2/54.pdf [in Ukrainian].
Berzhanir, A. L. (2021) Formuvannya filosofs'ko-metodolohichnoyi kul'tury maybutnikh doktoriv
filosofiyi. Sotsial'na robota ta sotsial'na osvita, 2(7), 299–308. Dоі: https://doi.org/10.31499/2618-
2(7).2021.244869 [in Ukrainian].
Yalans’ka, S. (2015) Tvorcha kompetentnist’ yak mekhanizm uspishnoyi psykholoho-pedahohichnoyi
diyal'nosti. Problemy suchasnoyi psykholohiyi, 28, 682–692. Retrieved from
http://journals.uran.ua/index.php/2227-6246/article/view/158563/157918 [in Ukrainian].
Umans’kyy derzhavnyy pedahohichnyy universytet imeni Pavla Tychyny. (2021). Osvitn’o-naukova
prohrama «Sotsial’na robota». Retrieved from https:// fspo.udpu.edu.ua/wpcontent/uploads/2021/10/Sotsial'na-robota-2021.pdf [in Ukrainian].
Bartkiv, O. (2010) Hotovnist' pedahoha do innovatsiynoyi profesiynoyi diyal'nosti. Problemy
pidhotovky suchasnoho vchytelya, 1, 52–58. URL:
https://library.udpu.edu.ua/library_files/probl_sych_vchutela/2010/.pdf [in Ukrainian].