НАУКОВО-ДОСЛІДНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Оксана Кравченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-9732-6546
  • Ольга Матрос Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0001-6541-1941
  • Юлія Заїць Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2618-0715.1(14).2025.332248

Ключові слова:

наука, наукове товариство студентів та аспірантів, здобувачі вищої освіти, конференції, міждисциплінарний колоквіум, переможці, конкурси наукових робіт, збірник наукових праць магістрантів, інноваційні методи, проєкт UPSHIFT

Анотація

У статті розглядається роль студентської наукової роботи на факультеті соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Визначено основні напрями наукової діяльності студентів, форми організації дослідницької роботи, а також їх вплив на професійний розвиток майбутніх фахівців. Окреслено можливості залучення студентів до науково-дослідницької діяльності через участь у конференціях, наукових гуртках, проєктах і грантових програмах. Визначено значення наукової роботи у формуванні критичного мислення, аналітичних здібностей та навичок самостійного дослідження.

Біографії авторів

Оксана Кравченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

докторка педагогічних наук, професорка, декан факультету соціальної та психологічної освіти, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Ольга Матрос, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Юлія Заїць, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

здобувачка ОС «бакалавр» (232 Соціальне забезпечення), Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Посилання

REFERENCES

Hotiur O.I., Denina R.V., Volynskyi D.A., Kocherzhat O.I. (2019). Rol naukovo-doslidnoi roboty studenta u formuvanni maibutnoho fakhivtsia. Art of medicine, 3(11), 85–88 [in Ukrainian].

Naukove tovarystvo studentiv na aspirantiv fakultetu sotsialnoi ta psykholohichnoi osvity. Umanskyi derzhavnyi pedahohichnyi universytet imeni Pavla Tychyny. URL: https://fspo.udpu.edu.ua/%d0%bd%d0%b0%d1%83%d0%ba%d0%b0/students-ke-naukove-tovarystvo/ (data zapytu: 12.01.2025).

Polozhennia pro Naukove tovarystvo studentiv ta aspirantiv fakultetu sotsialnoi ta psykholohichnoi osvity Umanskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu imeni Pavla Tychyny vid 2021 roku. Fakultetu sotsialnoi ta psykholohichnoi osvity. URL: https://fspo.udpu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/05/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BF%D1%80%D0%BE-%D0%9D%D0%A2%D0%A1%D0%90_compressed.pdf (data zapytu: 12.01.2025).

Pro naukovu i naukovo-tekhnichnu diialnist: Zakon Ukrainy vid 26.11.2015 r. No848-VIII. (2016). Vidomosti Verkhovnoi Rady Ukrainy, 3, 25.

Pro vyshchu osvitu: Zakon Ukrainy vid 01.07.2014 r. No1556-VII. (2014). Vidomosti Verkhovnoi Rady Ukrainy, 37–38, 2004.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-04-29

Номер

Розділ

ОСВІТА. ПЕДАГОГІКА