ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНІ ЗАВДАННЯ З НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ З СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2618-0715.1(14).2025.332103

Ключові слова:

соціальний працівник, навчальна практика, структурно-функціональна модель, практико орієнтована підготовка, магістр соціальної роботи

Анотація

Анотація. Мета статті полягає в обґрунтуванні змісту й організації навчальної практики у ході професійної підготовки майбутніх соціальних працівників у ЗВО. Застосовано методи структурно-функціонального аналізу професійної підготовки фахівців з соціальної роботи; метод порівняння й моделювання.

Одержані результати. На підставі аналізу наукових джерел та власного авторського досвіду організації навчальних практик спроектовано структурно-функціональну модель зазначеної практики та її програму в сукупності завдань аналітико-синтетичного характеру, які можуть бути виконані в оф лайн, он лайн чи змішаному форматі.

Біографії авторів

Наталія Сейко, Житомирський державний університет імені Івана Франка

доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри соціальних технологій, Житомирський державний університет імені Івана Франка

Сергій Котловий, Житомирський державний університет імені Івана Франка

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри соціальних технологій, Житомирський державний університет імені Івана Франка

Інна Літяга, Житомирський державний університет імені Івана Франка

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри соціальних технологій, Житомирський державний університет імені Івана Франка

Посилання

REFERENCES

Zhytnik N. V. Praktyko-oriientovana pidhotovka fakhivtsiv v umovakh rehionalnoho vyshchoho navchalnoho zakladu. Profesiina osvita: problemy i perspektyvy. 2015. Vyp. 9. S. 29–35. [in Ukrainian].

Doel M. The Practice Curriculum. Social Work Education. 1987. № 6. R. 6–9. [in English].

Kolasińska E., Kompetencje a rynek pracy i struktura społeczna. Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica. 2011. nr 38. S. 91–103. [in Polish].

Wolan-Nowakowska M. Znaczenie kompetencji społecznych w pracy pedagoga specjalnego. Lubelski Rocznik Pedagogiczny. T.XXXV. Z.3. s. 153–163. [in Polish].

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-04-29

Номер

Розділ

ПРАКТИКА СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ