ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНІ ЗАВДАННЯ З НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ З СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2618-0715.1(14).2025.332103Ключові слова:
соціальний працівник, навчальна практика, структурно-функціональна модель, практико орієнтована підготовка, магістр соціальної роботиАнотація
Анотація. Мета статті полягає в обґрунтуванні змісту й організації навчальної практики у ході професійної підготовки майбутніх соціальних працівників у ЗВО. Застосовано методи структурно-функціонального аналізу професійної підготовки фахівців з соціальної роботи; метод порівняння й моделювання.
Одержані результати. На підставі аналізу наукових джерел та власного авторського досвіду організації навчальних практик спроектовано структурно-функціональну модель зазначеної практики та її програму в сукупності завдань аналітико-синтетичного характеру, які можуть бути виконані в оф лайн, он лайн чи змішаному форматі.
Посилання
REFERENCES
Zhytnik N. V. Praktyko-oriientovana pidhotovka fakhivtsiv v umovakh rehionalnoho vyshchoho navchalnoho zakladu. Profesiina osvita: problemy i perspektyvy. 2015. Vyp. 9. S. 29–35. [in Ukrainian].
Doel M. The Practice Curriculum. Social Work Education. 1987. № 6. R. 6–9. [in English].
Kolasińska E., Kompetencje a rynek pracy i struktura społeczna. Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica. 2011. nr 38. S. 91–103. [in Polish].
Wolan-Nowakowska M. Znaczenie kompetencji społecznych w pracy pedagoga specjalnego. Lubelski Rocznik Pedagogiczny. T.XXXV. Z.3. s. 153–163. [in Polish].