ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2618-0715.2(13).2024.316849

Ключові слова:

вища освіта, заклад вищої освіти, учитель фізичної культури, підготовка майбутніх учителів фізичної культури, фізкультурно-оздоровча діяльність, здоров’язбережувальна компетентність

Анотація

У статті на основі аналізу теорії і практики охарактеризовано підготовку майбутніх учителів фізичної культури до організації фізкультурно-оздоровчої діяльності як наукову проблему. Автором з’ясовано, що суперечності і науково-практичні завдання модернізації вищої освіти в Україні разом з актуальною проблематикою професійної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури в сучасній педагогічній теорії та освітній практиці дозволили визначити стан та перспективи досліджень науково-практичної проблеми. З-поміж перспективних напрямів подальших досліджень – впровадження системного і комплексного підходу до формування професійної готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації фізкультурно-оздоровчої діяльності як пріоритетного напряму розвитку освіти, вищої школи, соціальної політики.

Біографія автора

Андрій Войтенко, Університет Григорія Сковороди в Переяславі

аспірант кафедри освітології та педагогічної інноватики, Університет Григорія Сковороди в Переяславі

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-29

Номер

Розділ

ОСВІТА. ПЕДАГОГІКА