ГУМАНІСТИЧНІ ІДЕЇ ЯНУША КОРЧАКА КРІЗЬ ПРИЗМУ КОМПАРАТИВІСТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2618-0715.2(13).2024.316835Ключові слова:
Януш Корчак, гуманістичні ідеї, педагог-гуманіст, історико-педагогічна наука, джерельна база, педагогічна спадщина, компаративістика, ретроспективний огляд, освітньо-виховні системи, виховні концепціїАнотація
У статті зроблено спробу подати в узагальненому вигляді характеристику здійснених за останні десятиліття компаративістських досліджень теорії і практики діяльності видатного польського ученого-педагога Януша Корчака. Зазначено, що вчені-дослідники акцентують на однаковості підходів і певному взаємовпливу у поглядах на різноманітні проблеми виховного процесу інших педагогів-гуманістів ХХ століття. Різнопланова творча спадщина видатного педагога знаходить подальший розвиток в європейських гуманістичних педагогічних теоріях, у сучасній педагогічній думці України, Польщі та інших країн.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-29
Номер
Розділ
ІСТОРІЯ ОСВІТИ, СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ