ГУМАНІСТИЧНІ ІДЕЇ ЯНУША КОРЧАКА КРІЗЬ ПРИЗМУ КОМПАРАТИВІСТИКИ

Автор(и)

  • Лариса Ткачук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0003-3337-2540
  • Мирослава Ткачук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0001-6456-6730

DOI:

https://doi.org/10.31499/2618-0715.2(13).2024.316835

Ключові слова:

Януш Корчак, гуманістичні ідеї, педагог-гуманіст, історико-педагогічна наука, джерельна база, педагогічна спадщина, компаративістика, ретроспективний огляд, освітньо-виховні системи, виховні концепції

Анотація

У статті зроблено спробу подати в узагальненому вигляді характеристику здійснених за останні десятиліття компаративістських досліджень теорії і практики діяльності видатного польського ученого-педагога Януша Корчака. Зазначено, що вчені-дослідники акцентують на однаковості підходів і певному взаємовпливу у поглядах на різноманітні проблеми виховного процесу інших педагогів-гуманістів ХХ століття. Різнопланова творча спадщина видатного педагога знаходить подальший розвиток в європейських гуманістичних педагогічних теоріях, у сучасній педагогічній думці України, Польщі та інших країн.

Біографії авторів

Лариса Ткачук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Мирослава Ткачук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-29

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ ОСВІТИ, СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ