ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ІНШОМОВНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЗДОБУВАЧІВ ДРУГОГО РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2618-0715.2(13).2024.316730Ключові слова:
інформаційно-телекомунікаційні технології, іншомовна підготовка, здобувачів другого рівня вищої освіти, іноземні мови, навчальний процес, інформатизація, дистанційне навчанняАнотація
У статті досліджується роль, яку відіграють інформаційно-телекомунікаційні технології у процесі іншомовної підготовки здобувачів другого рівня вищої освіти. Визначено термін «інформаційно-телекомунікаційні технології». Розглядаються основні напрямки інформатизації іншомовної підготовки здобувачів другого рівня вищої освіти. Визначено основне завдання навчання іноземних мов та розкрито роль інформаційно-телекомунікаційних технологій у його вирішенні. в умовах дистанційного навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-29
Номер
Розділ
РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ