ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ІНШОМОВНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЗДОБУВАЧІВ ДРУГОГО РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2618-0715.2(13).2024.316730

Ключові слова:

інформаційно-телекомунікаційні технології, іншомовна підготовка, здобувачів другого рівня вищої освіти, іноземні мови, навчальний процес, інформатизація, дистанційне навчання

Анотація

У статті досліджується роль, яку відіграють інформаційно-телекомунікаційні технології у процесі іншомовної підготовки здобувачів другого рівня вищої освіти. Визначено термін «інформаційно-телекомунікаційні технології». Розглядаються основні напрямки інформатизації іншомовної підготовки здобувачів другого рівня вищої освіти. Визначено основне завдання навчання іноземних мов та розкрито роль інформаційно-телекомунікаційних технологій у його вирішенні. в умовах дистанційного навчання.

Біографії авторів

Катерина Олександренко, Хмельницький національний університет

докторка психологічних наук, професорка, завідувачка кафедрою іноземних мов, Хмельницький національний університет

Ігор Росквас, Хмельницький національний університет

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов, Хмельницький національний університет

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-29

Номер

Розділ

РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ