ПРОФЕСІЙНА СТІЙКІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ УКРАЇНСЬКИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ВІЙНИ: ШЛЯХИ ПІДТРИМКИ ТА РОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2618-0715.2(13).2024.316717Ключові слова:
викладачі, стійкість, професійна стійкість, психоемоційна підтримка, війна, заклади вищої освіти, підвищення кваліфікації, травма війни, травма чутливе викладанняАнотація
У статті досліджено вплив російсько-української війни на систему вищої освіти України та
викладачів, їхню здатність працювати в умовах стресу й невизначеності. Проаналізовано
психоемоційний стан викладачів та виклики освітнього процесу в умовах війни. Особлива
увага приділена розвитку професійної стійкості викладачів через програми підвищення
кваліфікації, що підтримують педагогічну майстерність і психоемоційну рівновагу.
Представлено авторську програму «Стійке викладання в умовах війни», результати якої
показали покращення здатності викладачів адаптувати навчання до нових умов,
підкреслюючи важливість психоемоційної підтримки під час війни.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-29
Номер
Розділ
ПРАКТИКА СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ