ПРОФЕСІЙНА СТІЙКІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ УКРАЇНСЬКИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ВІЙНИ: ШЛЯХИ ПІДТРИМКИ ТА РОЗВИТКУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2618-0715.2(13).2024.316717

Ключові слова:

викладачі, стійкість, професійна стійкість, психоемоційна підтримка, війна, заклади вищої освіти, підвищення кваліфікації, травма війни, травма чутливе викладання

Анотація

У статті досліджено вплив російсько-української війни на систему вищої освіти України та
викладачів, їхню здатність працювати в умовах стресу й невизначеності. Проаналізовано
психоемоційний стан викладачів та виклики освітнього процесу в умовах війни. Особлива
увага приділена розвитку професійної стійкості викладачів через програми підвищення
кваліфікації, що підтримують педагогічну майстерність і психоемоційну рівновагу.
Представлено авторську програму «Стійке викладання в умовах війни», результати якої
показали покращення здатності викладачів адаптувати навчання до нових умов,
підкреслюючи важливість психоемоційної підтримки під час війни.

Біографії авторів

Оксана Ташкінова, Приазовський державний технічний університет

кандидатка соціологічних наук, доцентка кафедри соціології та
соціальної роботи, Приазовський державний технічний університет

Людмила Пономарьова, Приазовський державний технічний університет

кандидатка філологічних наук, доцентка кафедри
української мови та слов’янської філології, Приазовський державний технічний університет

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-29

Номер

Розділ

ПРАКТИКА СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ