ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У МІЖДИСЦИПЛІНАРНІЙ ВЗАЄМОДІЇ СПЕЦІАЛІСТІВ ПІД ЧАС СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2618-0715.2(13).2024.316703

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), міждисциплінарна взаємодія, діти з особливими освітніми потребами (ООП), електронне освітнє середовище

Анотація

У статті проаналізовано досвід та визначено складові для ефективного використання
інформаційно-комунікаційних технологій у міждисциплінарній взаємодії спеціалістів
команди супроводу дитини з ООП. Висвітлено результати власного дослідження
використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій під час взаємодії фахівців
команд супроводу учнів з ООП та визначено напрямки подальших досліджень для
вдосконалення цієї взаємодії.

Біографії авторів

Яна Загутіна-Візер, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

аспірантка кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

Олена Денисюк, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри
соціальної педагогіки та соціальної роботи, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-29

Номер

Розділ

ПРАКТИКА СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ