ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У МІЖДИСЦИПЛІНАРНІЙ ВЗАЄМОДІЇ СПЕЦІАЛІСТІВ ПІД ЧАС СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2618-0715.2(13).2024.316703Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), міждисциплінарна взаємодія, діти з особливими освітніми потребами (ООП), електронне освітнє середовищеАнотація
У статті проаналізовано досвід та визначено складові для ефективного використання
інформаційно-комунікаційних технологій у міждисциплінарній взаємодії спеціалістів
команди супроводу дитини з ООП. Висвітлено результати власного дослідження
використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій під час взаємодії фахівців
команд супроводу учнів з ООП та визначено напрямки подальших досліджень для
вдосконалення цієї взаємодії.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-29
Номер
Розділ
ПРАКТИКА СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ