СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ В УМОВАХ РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ВІЙНИ

Автор(и)

  • Ірина Албул Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0001-7056-3157

DOI:

https://doi.org/10.31499/2618-0715.2(13).2024.316623

Ключові слова:

соціально-педагогічна діяльність, соціально-педагогічна підтримка, соціальний педагог, російсько-українська війна, соціальна адаптація, діти, підлітки, батьки, безпечне освітнє середовище

Анотація

Стаття присвячена висвітленню особливостей соціально-педагогічної діяльності в умовах
російсько-української війни, зокрема встановлено низку основ: спеціалізація завдань
соціально-педагогічної діяльності з орієнтиром на визначення потреб дітей та батьків,
забезпечення соціально-педагогічного супроводу; адаптація професійних компетентностей
фахівців та їхніх професійних функцій з огляду на виклики ситуацій, зумовлених російською
агресією; підвищена увага до дітей підліткового віку, зважаючи на їхню вразливість;
особлива спрямованість супервізійних груп; тематичне просвітництво батьків та їх
консультування соціальними педагогами, зважаючи на посилення ролі батьківської
соціально-педагогічної підтримки своїх дітей та ін.

Біографія автора

Ірина Албул, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцента кафедри соціальної
педагогіки та соціальної роботи, Уманський державний педагогічний університет
імені Павла Тичини

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-29

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ