СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ В УМОВАХ РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ВІЙНИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2618-0715.2(13).2024.316623Ключові слова:
соціально-педагогічна діяльність, соціально-педагогічна підтримка, соціальний педагог, російсько-українська війна, соціальна адаптація, діти, підлітки, батьки, безпечне освітнє середовищеАнотація
Стаття присвячена висвітленню особливостей соціально-педагогічної діяльності в умовах
російсько-української війни, зокрема встановлено низку основ: спеціалізація завдань
соціально-педагогічної діяльності з орієнтиром на визначення потреб дітей та батьків,
забезпечення соціально-педагогічного супроводу; адаптація професійних компетентностей
фахівців та їхніх професійних функцій з огляду на виклики ситуацій, зумовлених російською
агресією; підвищена увага до дітей підліткового віку, зважаючи на їхню вразливість;
особлива спрямованість супервізійних груп; тематичне просвітництво батьків та їх
консультування соціальними педагогами, зважаючи на посилення ролі батьківської
соціально-педагогічної підтримки своїх дітей та ін.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-29
Номер
Розділ
ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ