ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ЗМАГАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ ЗІ СПОРТИВНИХ ІГОР

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2618-0715.1(12).2024.305355

Ключові слова:

підготовка майбутніх учителів фізичної культури, змагальна діяльність, спортивні ігри, освітньо-професійна програма, освітні компоненти, компетентності, програмні результати навчання

Анотація

У статті здійснено аналіз стану підготовки майбутніх учителів фізичної культури в
цілому та до організації змагальної діяльності школярів зі спортивних ігор в різних ЗВО у
процесі вивчення фахових дисциплін, спрямованих на оволодіння необхідними навичками в площині як психолого-педагогічної, так і спеціальної / фахової підготовки.
Автором з’ясовано, що проблема професійної підготовки майбутніх учителів фізичної
культури до організації змагальної діяльності школярів зі спортивних ігор потребує ґрунтовного розв’язання щодо методологічного, психолого-педагогічного та методичного аспектів.

Біографія автора

Анатолій Кашуба, Рівненський державний гуманітарний університет

доцент кафедри теорії і практики фізичної культури та спорту,
Рівненський державний гуманітарний університет

Посилання

REFERENCES

Abdullaiev A.K. ohly, Rebar I.V. Osoblyvosti profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv

fizychnoi kultury i sportu v suchasnykh umovakh. Innovatsiina pedahohika. 2019. Vyp. 10. T.1 S. 67–70.

Zakharina Ye.A., Vindiuk A.V. Osoblyvosti provedennia pozaklasnoi roboty z fizychnoi kultury u zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladakh. Pedahohika formuvannia tvorchoi osobystosti u vyshchii i zahalnoosvitnii shkoli. 2017. Vyp. 52 (105). S. 384–390.

Kurylo V. S. Kontseptualni zasady bezperervnoi profesiinoi pidhotovky fakhivtsiv fizychnoho

vykhovannia ta sportu v Ukraini. Pedahohika, psykholohiia ta medyko-biolohichni problemy fizychnoho vykhovannia i sportu. 2006. № 12. S. 102–105.

Osvitno-profesiina prohrama «Serednia osvita (Fizychna kultura)». OS «bakalavr». Umanskyi

derzhavnyi pedahohichnyi universytet imeni Pavla Tychyny. URL:

https://udpu.edu.ua/navchannia/osvitni-prohramy/31035 (data zvernennia: 20.12.2023)

Osvitno-profesiina prohrama «Serednia osvita (Fizychna kultura)». OS «bakalavr». Kharkivska

derzhavna akademiia fizychnoi kultury. URL:https://khdafk.com.ua/wpcontent/uploads/2024/01/opp_014_serednya_osvita_fizychna_kultura_2023r-1.pdf (data zvernennia: 12.01.2024)

Osvitno-profesiina prohrama «Serednia osvita (Fizychna kultura)». OS «mahistr». Umanskyi

derzhavnyi pedahohichnyi universytet imeni Pavla Tychyny. URL:

https://udpu.edu.ua/navchannia/osvitni-prohramy/29571 (data zvernennia: 20.12.2023)

Osvitno-profesiina prohrama «Serednia osvita (Fizychna kultura)». OS «mahistr». Derzhavnyi

vyshchyi navchalnyi zaklad «Prykarpatskyi natsionalnyi universytet imeni Vasylia Stefanyka». URL: https://nmv.pnu.edu.ua/mahistratura/014-11-serednia-osvita-fizychna-kultura/ (data zvernennia: 12.01.2024)

Osvitno-profesiina prohrama «Serednia osvita. Fizychna kultura». OS «mahistr». URL: Volynskyi natsionalnyi universytet imeni Lesi Ukrainky. https://vnu.edu.ua/uk/all-educations/serednyaosvita-fizychna-kultura-plan-zatv-2023-r-1 (data zvernennia: 24.12.2023)

Osvitno-profesiina prohrama «Fizychna kultura». OS «bakalavr». Kryvorizkyi derzhavnyi

pedahohichnyi universytet. URL: https://drive.google.com/file/d/1maDWTOJ71Tx2gF5eHvtNfF9rHqkmjwd/view (data zvernennia: 24.12.2023)

Pro vykladannia fizychnoi kultury u 2022 / 2023 n.r. Metodychni rekomendatsii. Maibuttia. 2022, №19 (690). S. 62–64.

Profesiinyi standart «Vchytel zakladu zahalnoi serednoi osvity, vchytel pochatkovykh klasiv

zakladu zahalnoi serednoi osvity». Rozrobnyk: Ministerstvo osvity i nauky Ukrainy. URL:

https://mon.gov.ua/ua/news/zatverdzheno-profstandart-vchitelya-pochatkovih-klasiv-vchitelyazakladu-zagalnoyi-serednoyi-osviti-i-vchitelya-z-pochatkovoyi-osviti (data zvernennia: 12.01.2024)

Khrystova T.Ye., Porko V.Ye., Piurko O.Ye. Kharakterystyka pedahohichnykh umov pidhotovky vchytelia fizychnoi kultury do vykhovnoi roboty zi shkoliaramy. Innovatsiina pedahohika. 2022. Vyp.51 T. 2. S. 147–150

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-04-30

Номер

Розділ

РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ