ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕДЖІ

Автор(и)

  • Олександр Кучай Національний університет біоресурсів і природокористування України, Україна https://orcid.org/0000-0002-9468-0486
  • Олена Біда Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ, м. Берегово, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0002-0448-0852
  • Тетяна Кучай Закарпатський угорський інститут ім. Ференца Ракоці ІІ, м. Берегово, Україна https://orcid.org/0000-0003-3518-2767

DOI:

https://doi.org/10.31499/2618-0715.2(11).2023.291902

Ключові слова:

професійна підготовка,, майбутні учителі початкових класів, педагогічний коледж, студент

Анотація

У статті розглядається професійна підготовка організації майбутніх учителів
початкових класів у педагогічному коледжі. Дійовою фігурою будови неперервної професійної
підготовки майбутніх учителів початкових класів є педагогічний коледж. Окресленні
основні показники професійної підготовки в педагогічному коледжі. Висвітлено умови для
успішного здійснення професійної підготовки студентів у педагогічному коледжі. Виділено
три основних компоненти в освітньому колі педагогічного коледжу.

Біографії авторів

Олександр Кучай, Національний університет біоресурсів і природокористування України

доктор педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки,
Національний університет біоресурсів і природокористування України

Олена Біда, Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ, м. Берегово, Україна

докторка педагогічних наук, професорка, завідувачка кафедри
педагогіки, психології, початкової, дошкільної освіти та управління закладами освіти Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ, м. Берегово, Україна

Тетяна Кучай , Закарпатський угорський інститут ім. Ференца Ракоці ІІ, м. Берегово

докторка педагогічних наук, доцентка, професорка кафедри
педагогіки, психології, початкової, дошкільної освіти та управління закладами освіти, Закарпатський угорський інститут ім. Ференца Ракоці ІІ, м. Берегово

Посилання

REFERENCES

Hylyars’ka O. Rytorychna pidhotovka maybutnikh uchyteliv u pedahohichnykh koledzhakh na

zasadakh kompetentnisnoho pidkhodu. Pedahohichna osvita: teoriya i praktyka. 2019. 26(1). 34-–2

Koval’ I. Profesiyna pidhotovka studentiv pedahohichnoho koledzhu. Problemy pidhotovky

suchasnoho vchytelya. 2014. 10(1). 180–188.

Machyns’ka N.I. Modul’na tekhnolohiya orhanizatsiyi pedahohichnoyi praktyky v umovakh

pedahohichnoho koledzhu. Neperervna profesiyna osvita: teoriya i praktyka. 2006. 1. 72–78.

Machyns’ka N.I. Formy orhanizatsiyi navchal’noho protsesu u pedahohichnomu koledzhi. L’viv:

Vydavnychyy tsentr LNU im.Ivana Franka, 2004. 28.

Sebalo. L. Pidhotovka maybutn’oho vchytelya pochatkovykh klasiv do samoosvitn’oyi diyal’nosti –

teoriya i metodyka profesiynoyi osvity : dys. ... kand. ped. nauk: 13.00.04. Kyyiv, 2016. 265.

Sokolova YU.I. Strukturuvannya hotovnosti maybutnikh uchyteliv pochatkovoyi shkoly do

zastosuvannya zasobiv dystantsiynoho navchannya. Naukovyy visnyk MNU imeni V.O. Sukhomlyns’koho. Seriya «Pedahohichni nauky». 2018. 1 (60). 320–326

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-31

Номер

Розділ

ОСВІТА. ПЕДАГОГІКА