ФЕНОМЕНОЛОГІЯ ПРОЄКТНОЇ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГА

Автор(и)

  • Володимир Козленко Мережа приватних шкіл «Креативна міжнародна дитяча школа». , Україна https://orcid.org/0000-0002-0542-2064

DOI:

https://doi.org/10.31499/2618-0715.2(11).2023.291899

Ключові слова:

проєкт, проєктна культура, майбутній педагог, модель, гуманізація

Анотація

У статті розглянуто роль інтеграційно-аксіологічного підходу щодо формування проєктної
культури педагога; гуманістична освітня парадигма педагогічної діяльності розглядається як основа її формування; визначені функції, критерії, рівні проєктної культури;
представлена модель формування проєктної культури майбутнього педагога в процесі його
професійної підготовки

Біографія автора

Володимир Козленко , Мережа приватних шкіл «Креативна міжнародна дитяча школа».

кандидат юридичних наук, керуючий партнер Мережі
приватних шкіл «Креативна міжнародна дитяча школа».

Посилання

REFERENCES

Kozakov V. A. Psykholohiia diialnosti ta navchalnyi menedzhment: Sub-class: In 2 hours - Part 1.

Psychology of the subject of activity. 1999. PP. 13-26; PP.80–83. (in Ukrainian)

Kozlenko V. G. (2022). Zmist ta struktura proektnoi kultury maibutnoho pedahoha. Naukovi

zapysky. Seriya: Pedahohichni nauky. Kropyvnytsʹkyy, 2022. Vyp. 207. PP. 159–163. (in Ukrainian)

Korinnyi M.M. Korotkyi entsyklopedychnyi slovnyk z kultury. 2003. 384. (in Ukrainian)

Haleta Y., Kozlenko V., Riabovol L., Filonenko O., & Kravtsova T. Formación de la cultura de

proyectos en futuros docentes. Revista De La Universidad Del Zulia. 2023. № 14(41). S. 526–536.

URL: https://doi.org/10.46925//rdluz.41.29

Herskovits М. Cultural Anthropology. N.Y., 1955. P. 351

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-31

Номер

Розділ

ОСВІТА. ПЕДАГОГІКА