ФЕНОМЕНОЛОГІЯ ПРОЄКТНОЇ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2618-0715.2(11).2023.291899Ключові слова:
проєкт, проєктна культура, майбутній педагог, модель, гуманізаціяАнотація
У статті розглянуто роль інтеграційно-аксіологічного підходу щодо формування проєктної
культури педагога; гуманістична освітня парадигма педагогічної діяльності розглядається як основа її формування; визначені функції, критерії, рівні проєктної культури;
представлена модель формування проєктної культури майбутнього педагога в процесі його
професійної підготовки
Посилання
REFERENCES
Kozakov V. A. Psykholohiia diialnosti ta navchalnyi menedzhment: Sub-class: In 2 hours - Part 1.
Psychology of the subject of activity. 1999. PP. 13-26; PP.80–83. (in Ukrainian)
Kozlenko V. G. (2022). Zmist ta struktura proektnoi kultury maibutnoho pedahoha. Naukovi
zapysky. Seriya: Pedahohichni nauky. Kropyvnytsʹkyy, 2022. Vyp. 207. PP. 159–163. (in Ukrainian)
Korinnyi M.M. Korotkyi entsyklopedychnyi slovnyk z kultury. 2003. 384. (in Ukrainian)
Haleta Y., Kozlenko V., Riabovol L., Filonenko O., & Kravtsova T. Formación de la cultura de
proyectos en futuros docentes. Revista De La Universidad Del Zulia. 2023. № 14(41). S. 526–536.
URL: https://doi.org/10.46925//rdluz.41.29
Herskovits М. Cultural Anthropology. N.Y., 1955. P. 351