ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: СИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД
DOI:
https://doi.org/10.31499/2618-0715.2(9).2022.267373Ключові слова:
технологічна діяльність, алгоритм соціально-педагогічної роботи, синергетичний підхід, соціальне середовище, професійна діяльність, здобувачі вищої освіти, інтеграція, полімодальністьАнотація
У статті здійснено спробу дослідження та систематизації етапів соціально-педагогічної роботи з клієнтом, особливостей підготовки здобувачів вищої освіти до їх реалізації на засадах синергетичного підходу. Запропоновано виокремити 8 основних етапів, зміст і технологічні характеристики яких докладно описані. Узагальнено форми й методи, психологічні засади розвитку в здобувачів вищої освіти необхідних професійних компетентностей.
Посилання
Budz, V. (2017) Samoorhanizatsiia suspilnoi diisnosti v konteksti yii antropolohichnykh zasad ta aksiolohichnykh chynnykiv: u 5 t. T.1: Prolehomeny do samoorhanizatsii suspilnoho zhyttia. Kontseptualni ta metodolohichni osnovy doslidzhennia: monohrafiia. Ivano-Frankivsk: Prykrpat. nats. un-t im. V. Stefanyka, 522 [in Ukrainian].
Maiboroda, H. Tekhnolohichnyi pidkhid u profesiinii pidhotovtsi sotsialnykh pedahohiv: teoretychnyi aspekt. URL:
https://pedagogy.lnu.edu.ua/departments/pedagogika/periodic/pedos3t/tom3/09_majboroda.pdf [in Ukrainian].
Khodakivskyi, Ye.I., Bohoiavlenska, Yu.V., Hrabar, T.P. (2011). Psykholohiia upravlinnia: pidruchnyk. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury, 664 [in Ukrainian]