ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2618-0715.2(7).2021.244851

Ключові слова:

здоров’язбережувальна компетентність, бакалаври фізичної терапії, професійна освіта, методи професійної підготовки, фахові дисципліни професійної підготовки

Анотація

У статті репрезентовано методичні та практичні аспекти проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії. Охарактеризовано зміст і методи педагогічної діяльності у процесі вивчення фахових дисциплін. Розкрито особливості застосування інноваційних методів навчання фахових дисциплін у процесі формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії. Інноваційні методи навчання фахових дисциплін класифіковано на три великі групи залежно від навчальних завдань, очікуваних результатів та особливостей організації навчальної діяльності (діалогічні, ігрові та практико-орієнтовані). Визначено зміст та цілі кожної групи методів, наведено приклади їх застосування у практиці професійної підготовки.

Біографії авторів

Олег Чепурка , Рівненський державний гуманітарний університет

здобувач PhD кафедри теорії і методики виховання

Катерина Павелків , Рівненський державний гуманітарний університет

доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри іноземних мов

Посилання

Dorozhnia karta dlia realizatsii Hlobalnoho Planu Dii z Osvity dlia Staloho Rozvytku (2014). Paryzh: UNESCO.

Malyk T.V., Malyk L.B. (2019) Ihrovi tekhnolohii yak zasib profesiinoi pidhotovky studentiv tekhnichnykh koledzhiv. Innovatsiina pedahohika – Innovative pedagogy, issue 18 (2), 28–31.

Oliinyk N. (2016) Efektyvnist ihrovykh modelei navchannia v systemi suchasnoi vyshchoi osvity. Naukovi zapysky – Journals Scientific notes. Seriia: Problemy metodyky fizyko-matematychnoi i tekhnolohichnoi osvity, issue 7 (2), 70–75.

Pometun O.I. (2015) Pidhotovka vchyteliv do vykladannia pytan staloho rozvytku. Navchalno-metodychni materialy dlia vykladachiv vyshchykh pedahohichnykh navchalnykh zakladiv ta systemy pislia-dyplomnoi pedahohichnoi osvity: Kyiv : Pedahohichna dumka, 120.

Pavlyk N. P. (2018) Teoriia i praktyka orhanizatsii neformalnoi osvity maibutnikh sotsialnykh pedahohiv. Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im. I. Franka, 350.

Pometun O. (2007) Entsyklopediia interaktyvnoho navchannia. Kyiv, 141.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-29

Номер

Розділ

Статті