ВПЛИВ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ НА АДАПТАЦІЮ СТУДЕНТІВ: З ДОСВІДУ ФАКУЛЬТЕТУ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ПСИХОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ УДПУ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ

Автор(и)

  • Оксана Кравченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-9732-6546
  • Олена Балдинюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0003-4276-7819

DOI:

https://doi.org/10.31499/2618-0715.2(7).2021.244096

Ключові слова:

реклама, соціальна реклама, адаптація, студенти, першокурсники, соціальна робота, соціалізація, соціальна адаптація, заклади вищої освіти, конкурс соціальної реклами

Анотація

У статті розглянуто питання організації психолого-педагогічної роботи з першокурсниками. Окреслено основні проблеми, які виникають у студентів першого року навчання: нова система навчання; інший режим, навантаження та вимоги; нова соціальна роль; взаємини з однокурсниками та викладачами; проблеми в соціально-побутовому плані; самостійне життя в нових умовах для іногородніх студентів. Висвітлено суть, функції та основні вимоги до реклами. Розкрито роль соціальної реклами як важливої умови для успішної адаптації студентів на прикладі факультету соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету.

Біографії авторів

Оксана Кравченко , Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

доктор педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної та психологічної освіти

Олена Балдинюк , Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи

Посилання

Aronson O. O social'noj reklame / Oleg Aronson [sajt]. URL: http://www.socreklama.ru/srarticle.php?artiid=26

Beljanin, A. B. Social'naja reklama kak kommunikativnyj resurs upravlenija. Extended abstract of candidate’s thesis. Moskva [in Russian].

Bove K. L., Arens U. F. (1995). Sovremennaja reklama. Tol'jatti Izd. dom «Dovgan'» [in Russian].

Vitale Dzh. (2009). Idei na million dollarov ot Brjusa Bartona – osnovatelja krupnejshego mirovogo reklamnogo agentstva BBDO. M. : Jeksmo [in Russian].

Doktorovych M. O. (2014). Sotsialna reklama: struktura, funktsii, psykholohichnyi vplyv Visnyk Chernihivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu. Ser. : Pedahohichni nauky, issue 115, 70-73 [in Ukrainian].

Dubovickaja T. D. (2010). Metodika issledovanija adaptirovannosti studentov v vuze. Psihologicheskaja nauka i obrazovanie, 2, 7–9 [in Russian].

Kordzaia Natela (2017). Spryiniattia sotsialnoi reklamy naselenniam Ukrainy Marketynh i menedzhment innovatsii, № 3, 158-164 [in Ukrainian].

Kutlaliev A., Popov A. (2005). Jeffektivnost' reklamy. M.: Jeksmo [in Russian].

Nikolajshvili G. G. (2008). Social'naja reklama: teorija i praktika. M. : Aspekt-Press [in Russian].

Oblasnyi konkurs studentskykh ta uchnivskykh naukovykh robit «Sim’ia vid A do Ya» URL: https://fspo.udpu.edu.ua/обласний-конкурс-студентських-та-учн-3/ [in Ukrainian].

Obrytko B. (2002). Reklama i reklamna diialnist. K. : MAUP [in Ukrainian].

Orlov A. A., Isaev E. I., Turevskij I. M., Fedotenko I. L. (2004). Dinamika lichnostnogo i professional'nogo rosta studentov pedvuza. Pedagogika, 3, 53-60 [in Russian].

Pidsumky konkursu sotsialnoi reklamy URL: https://fspo.udpu.edu.ua/12354/ [in Ukrainian].

Polozhennia pro sotsialnu reklamu v systemi sotsialnykh sluzhb dlia molodi Ukrainy (1998). K. : Derzhsotssluzhba.

Pro reklamu: Zakon Ukrainy vid 03.07.1996 № 270/96-ВР. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96-вр#Text

Sergeeva S. V., Voskrekasenko O. A. (2008). Osnovnye napravlenija pedagogicheskogo soprovozhdenija studentov-pervokursnikov k obrazovatel'nomu processu vuza. Gumanitarnye nauki. Pedagogika, 3, 137-144 [in Russian].

Sotsialnyi pratsivnyk maibutnoho URL: https://fspo.udpu.edu.ua/соціальний-працівник-майбутнього-6 [in Ukrainian].

Studentska sotsialno-psykholohichna sluzhba URL: https://fspo.udpu.edu.ua/%d1%81%d1%82%d1%83%d0%b4%d0%b5%d0%bd%d1%82%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d1%81%d0%be%d1%86%d1%96%d0%b0%d0%bb%d1%8c%d0%bd%d0%be-%d0%bf%d1%81%d0%b8%d1%85%d0%be%d0%bb%d0%be%d0%b3%d1%96%d1%87%d0%bd%d0%b0-7/ [in Ukrainian].

Suhomlins'kij V. O. Jak vihovati spravzhnju ljudinu. Vibranі tvori. (Vols. 1–5); Vol. 2 (1976). K. : Rad. shkola, 1976. T. 2. [in Ukrainian].

Sjendidzh Ch. (1989). Reklama. Teorija i praktika. M. : Progress [in Russian].

Tymoshenko A. (2206). Sotsialna reklama v Ukraini: analiz vplyvu na formuvannia pozytyvno spriamovanoi povedinky molodi. Ukrainskyi sotsium. Naukovyi zhurnal, 2 (13), 69-77 [in Ukrainian].

Uells U., Bernet Dzh., Moriarti S. (2001). Reklama: principi і praktika: per. s angl. SPb.: «Piter» [in Russian].

Shvets L. M. (2013). Komertsiina i sotsialna reklama: porivnialnyi analiz. Humanitarnyi visnyk ZDIA, 55, 72-80 [in Ukrainian].

Lannon J. (2008). How Public Advertising Works. Washington: World Advertising Research Center.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-29

Номер

Розділ

Статті