Готовність майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивного молодіжного середовища
DOI:
https://doi.org/10.31499/2618-0715.1(6).2021.234206Ключові слова:
майбутній соціальний працівник, навчання, молодіжне середовище, інклюзія, організаційний критерій, управлінський критерій, комунікативні здібності, організаційні здібностіАнотація
У статті проаналізовано питання підготовки майбутніх соціальних працівників для роботи в інклюзивному молодіжному середовищі. Гострою постає потреба у навчанні професіоналів, які здатні перекласти зміни та розвивати інклюзивне середовище. Для дослідження рівня готовності майбутніх соціальних працівників визначено управлінський та організаційний компоненти у структурі підготовки фахівців.
Посилання
Vygotskij L. S. Pedagogicheskaja psihologija / pod red. V.V. Davydova. M.: Pedagogika-Press, 1999 536 s.
Isajenko M. M. Formuvannja komunikatyvnykh uminj u kursantiv vyshhykh zakladiv osvity MVS: avtoref. dys. na zdobuttja nauk. stupenja kand. ped. nauk: spec. 13.00.04 «Profesijna osvita. Odesa. 2002. 17 s.
Kan-Kalik V. A. Uchitelju o pedagogicheskom obshhenii. Kniga dlja uchitelja. M.: «Prosveshhenie», 1987.190 s.
Mustaeva F. Social'nyj pedagog – zona doverija. Social'naja pedagogika. 2004. № 2. S. 37–42.
Prutchenkov A. Social'no-psihologicheskij trening v shkole / A. Prutchenkov. 2-e izd. dopoln. i pererab. M.: Izd-vo JeKSMO-Press, 2001. 640 s. (Serija «Prakticheskaja psihologija»).
Rajgorodskij D. Ja. Prakticheskaja psihodiagnostika. Metodiki i testy. Uchebnoe posobie. Samara: Izdatel'skij Dom «BAHRAH-M», 2001.672 s.
Socialjna pedaghoghika: teorija i tekhnologhiji: Pidruchnyk / Za red. I.D. Zvjerjevoji. K., Centr uchbovoji literatury, 2006. 316 s.
Umanskij L., A. Lutoshkin. Psihologija i pedagogika raboty komsorga. Moskva, 1984. S. 92–96.