Актуальні проблеми навчання та виховання осіб з особливими освітніми потребами

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2618-0715.2.2019.158429

Ключові слова:

особи з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта, медична модель порушень, нормалізація, соціальна модель порушень, інтеграція, соціалізація

Анотація

Статтю присвячено актуальним проблемам навчання та виховання осіб з особливими освітніми потребами. Висвітлено етапи зміни ставлення суспільства та держави до осіб з особливими освітніми потребами й становлення системи інклюзивної освіти. Обґрунтовано дефініції «медична», «нормалізація» та «соціальна» моделі порушень. Автором також розкрито сутність, переваги та недоліки сучасної інклюзивної освіти.

Біографія автора

Альона Таран

аспірант Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини

Посилання

Бойко В. О. Інклюзивна освіта: до питання визначення поняття та особливостей її запровадження / В. О. Бойко – К. : 2012. – 310 с.

Засенко В. В. Рівний доступ до якісної освіти дітей з особливими потребами / В. В. Засенко – К. : Науковий світ. – 2002. – 340 с.

Інклюзивна школа: особливості організації та управління : навчально-методичний посібник / Кол. авторів: А. А. Колупаєва, Н. З. Софій, Ю. М. Найда. – К. : 2007. – 128 с.

Спеціальна педагогіка : Понятійно-термінологічний словник / За ред. академіка В. І. Бондаря. – Луганськ : Альма-матер, 2003. – 436 с.

Соціальна робота з людьми з особливими потребами : методичні матеріали для тренера / За ред. Звєрєвої І. Д. – К. : Наук. світ, 2002. – 552 с.

Таланчук П. М., Супровід навчання студентів з особливими потребами в інтегрованому освітньому середовищі : навчально-методичний посібник / П. М. Таланчук, К. О. Кольченко, Г. Ф Нікуліна. –К. : Соцінформ, 2004. – 289 с.

Лорман Т. Інклюзивна освіта : практичний посібник / Т. Лорман, Дж. Деппелер, Д. Харві. – К. : СПДФО Парацян І. С., 2010. – 130 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті