Психосоціальна допомога підліткам із суїцидальною поведінкою

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2618-0715.1.2018.154344

Ключові слова:

суїцид, суїцидальна поведінка, психосоціальна допомога, умови, профілактика, технології соціально–педагогічної роботи, підліток, групи ризику

Анотація

У статті розкрито особливості суїцидальної поведінки учнівської молоді. Запропоновано методи виявлення суїцидальної поведінки та умови допомоги дітям, які перебувають у групі ризику. Надано рекомендації для соціальних педагогів, практичних психологів, класних керівників, кураторів груп, батьків з надання допомоги підліткам, у яких виявлено ознаки суїцидальної поведінки.

Біографії авторів

Наталія Коляда, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Олена Поліщук

магістрант факультету соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини

Посилання

Долгорукова Г. В. Суїцид як соціально-педагогічна проблема / Г. В. Долгорукова // Науковий пошук молодих дослідників. – 2007. –

№ 4. – С. 78–82.

Сабат Н. Профілактика суїцидальної поведінки дітей та підлітків / Н. Сабат // Все для вчителя. – 2007. – № 11.– С. 35–37.

Пігіда В. М. Суїцидальна поведінка неповнолітніх як соціально-педагогічна проблема / В. М. Пігіда // Український медичний альманах. – 2008. – Том 11. – № 6 (додаток). – С. 118.

Юнісеф: https: // www. unicef. оrg / ukraine / ukr/

World Health Organization: http://www.who.int/countries/ukr/en/

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті