Психосоціальна допомога підліткам із суїцидальною поведінкою
DOI:
https://doi.org/10.31499/2618-0715.1.2018.154344Ключові слова:
суїцид, суїцидальна поведінка, психосоціальна допомога, умови, профілактика, технології соціально–педагогічної роботи, підліток, групи ризикуАнотація
У статті розкрито особливості суїцидальної поведінки учнівської молоді. Запропоновано методи виявлення суїцидальної поведінки та умови допомоги дітям, які перебувають у групі ризику. Надано рекомендації для соціальних педагогів, практичних психологів, класних керівників, кураторів груп, батьків з надання допомоги підліткам, у яких виявлено ознаки суїцидальної поведінки.
Посилання
Долгорукова Г. В. Суїцид як соціально-педагогічна проблема / Г. В. Долгорукова // Науковий пошук молодих дослідників. – 2007. –
№ 4. – С. 78–82.
Сабат Н. Профілактика суїцидальної поведінки дітей та підлітків / Н. Сабат // Все для вчителя. – 2007. – № 11.– С. 35–37.
Пігіда В. М. Суїцидальна поведінка неповнолітніх як соціально-педагогічна проблема / В. М. Пігіда // Український медичний альманах. – 2008. – Том 11. – № 6 (додаток). – С. 118.
Юнісеф: https: // www. unicef. оrg / ukraine / ukr/
World Health Organization: http://www.who.int/countries/ukr/en/