ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/.3.2019.190419Ключові слова:
Тренінгові технології, соціальний працівник, освіта, метод, форма, знання, уміння, навички.Анотація
У статті на основі теоретичного обґрунтування наукової проблеми, вивчення сучасної практики обґрунтовано використання тренінгових технологій у процесі професійної підготовки майбутнього соціального працівника. Навчальний процес у закладі вищої освіти повинен будуватися так, щоб студенти оволодівали професійними навичками, закріплювали знання й уміння, перетворювали їх на інструмент практичної дії комунікації.. Розглянуті тренінгові технології в професійній підготовці майбутніх соціальних працівників.Посилання
Bohdanova, I. M. (2000). Pedagogical innovation. Odessa: TPP [in Ukrainian].
Vdovenko, O. (2017). Use of innovative technologies in vocational schools in the process of training the future skilled worker. Problemy pidgotovky suchasnogo vchytelya, 15, 148–155 [in Ukrainian].
Lalak, N. V. (2017). An Interactive Model of Student Learning: Problems and Prospects. Naukovyj visnyk Uzhgorodskogo nacionalnogo universytetu: Seriya: Pedagogika. Socialna robota, 1(27), Issue 20, 69–70 [in Ukrainian].
Shevchuk, O. M. (Eds.). (2016). Workshop on Social Work. Uman: FOP Zhovtyj [in Ukrainian].
Felechko, A. V. (2011). Incentive and cognitive teaching methods. Ekonomika v shkolax Ukrayiny, 5, 5–10 [in Ukrainian].
Fesenko, V. (2009). Interactive methods – the best way to reach the tops of professional skill. Vyshha shkola, 12, 39–44 [in Ukrainian].
Shevchuk, O. M. (2016). Use of training technologies in the preparation of future social workers for professional activity. Actual problems of social pedagogy and social work: proceedings of the Scientific and Practical Conference. Uman: FOP Zhovtyj, 141–144 [in Ukrainian].