АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ З ЖІНКАМИ, ЯКІ ЗАЗНАЛИ НАСИЛЛЯ

Автор(и)

  • Оксана Кравченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-9732-6546
  • Оксана Заболотна Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0003-4901-1053
  • Максим Скочко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0003-2342-3834

DOI:

https://doi.org/10.31499/.3.2019.190395

Ключові слова:

Соціальна робота, обізнаність, жінки, насильство, жінки-жертви, сім’я, сімейне насилля, соціальні послуги.

Анотація

В статті проаналізовано проблеми насильства в сім’ї. Виокремлено ознаки жінок-жертв сімейного насилля. Методом дослідження роботи є: спостереження, аналіз наукової літератури, метод узагальнення, анкетування. Предметом вдосконалення діяльності і можливого демократичного розвитку в указі є державний механізм і органи місцевого самоврядування, а не цілісне громадянське суспільство, важливе місце в якому займають жіночі організації. Розглянуто корекцію негативних станів щодо налагодження зв’язків у сім’ї. Досліджено обізнаність студентства спеціальності «Соціальна педагогіка» щодо проблем жінок. Метою статті є визначити найважливіші аспекти соціальної роботи з жінками, які зазнали насилля.Визначено, що студенти четвертих курсів більш обізнані про соціальні проблеми жінок. Розроблено рекомендації стосовно підвищення якості надання соціальних послуг жертвам домашнього насилля. З’ясовано, що соціальна реабілітація жінок-жертв насильства та членів їх сімей – це вид роботи, спрямований на відновлення їх морального, психічного та фізичного стану, їх соціальних функцій, приведення індивідуальної чи колективної поведінки у відповідність із загальновизнаними правилами і нормами.

Біографії авторів

Оксана Кравченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Доктор педагогічних наук, доцент, декан факультету соціальної та психологічної освіти

Оксана Заболотна, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри іноземних мов

Максим Скочко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Викладач-стажист кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи

Посилання

Hrabska I. A. (1998). Nasylstvo u podruzhnikh stosunkakh: zarubizhnyi dosvid doslidzhen ta konsultuvannia. Praktychna psykholohiia ta sotsialna robota, 9 [in Ukrainian].

Dzhylihen Dzheyms. (2004). Zapobihannia nasylstvu. Kyiv: Sfera [in Ukrainian].

Zapobihannia i protydiia nasylstvu v simji. (2004). Kyiv: DTSSSM [in Ukrainian].

Maksymova N. Yu. (2004). Konfliktna simja potrebuie dopomohy: pro psykholohichni aspekty poperedzhennia nasylstva v takykh simiakh. Praktychna psykholohiia ta sotsialna pedahohika, 7 [in Ukrainian].

Savchuk O. M. (2003). Stratehii roboty zi spiv zalezhnymy zhinkamy, yaki zaznaiut nasylstva v simji. Praktychna psykholohiia ta sotsialna robota, 4 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті