РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА ЧЕРЕЗ ТРУДОВЕ ВИХОВАННЯ: ДОСВІД МИНУЛОГО

Автор(и)

  • Галина Бондаренко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-5302-4589

DOI:

https://doi.org/10.31499/2618-0715.2(13).2024.316830

Ключові слова:

вихованці, вихователі, дисципліна, навички, трудова підготовка, організація праці, форми роботи, трудове виховання

Анотація

У статті представлено публікацію Л. Лісковської, в якій охарактеризовано приклади загальнотехнічної підготовки молодших школярів, яку здійснювали вихователі дитячих будинків Сумської області початку другої половини ХХ ст. Авторкою описано форми роботи вихователів в навчальних кімнатах з різним матеріалом, які сприяли набуттю практичних навичок та творчого мислення в школярів. Дано оцінку виробничим екскурсіям, як гарної практики закріплення теоретичних знань та складової системи трудового виховання.

Біографія автора

Галина Бондаренко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-29

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ ОСВІТИ, СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ