ДО ПИТАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИХОВАНЦІВ ДИТЯЧИХ БУДИНКІВ: ПОГЛЯД У МИНУЛЕ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2618-0715.1(12).2024.305408Ключові слова:
вихованці, вихователі, дисципліна, навички, навчальні майстерніАнотація
У статті представлено публікацію Лісковської Л. С., в якій описано приклад практичного
розв’язання професійної підготовки вихованців дитячих будинків Сумської області початку
другої половини ХХ ст. Авторкою охарактеризовано організаційну роботу вчителівнаставників навчальних майстерень. Описано практичну роботу вихованців та її значення для підготовки до самостійного життя. Дано оцінку виробничим екскурсіям, як складової системи трудового виховання і навчання.
Посилання
REFERENCES
Liskovska L. S. Navchalno-vyrobnychi maisterni. Trudove vykhovannia i navchannia u dytiachykh budynkakh Sumskoi oblasti (Z dosvidu roboty). Kyiv : Radianska shkola, 1958. S. 3–11..
Melnyk O. V. Aktyvizatsiia profesiinoho samovyznachennia starshoklasnykiv u protsesi profilnoi pidhotovky. Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu. Seriia: Pedahohika. 2007. Vyp.8, S. 154–160.
Piddiachyi M. I. Pidhotovka starshoklasnykiv do profesiinoi diialnosti v umovakh profilnoho
navchannia : monohrafiia :Kyiv : Pedahohichna dumka, 2008. 288 s., il.
Tkachuk I. I. Formuvannia u starshoklasnykiv spriamovanosti na maibutnii profesiinyi uspikh u suchasnii teorii ta praktytsi shkilnoi proforiientatsii. Profesiina oriientatsiia: teoriia i praktyka: nauk.-metod. posibnyk. / za zah. red. O. V. Melnyka. Kyiv, 2009. S.59–69