САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ТА РОЗВИТОК МІКРОСЕРЕДОВИЩА МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2618-0715.1(12).2024.305334

Ключові слова:

середовище, мікросередовище, мікросоціум, особистість, розвиток, самореалізація, досвід, соціум

Анотація

Сьогодні в проблемне поле освітніх проблем обговорення потрапляють чи не всі
основні характеристики процесів освіти особистості: формування особистості (в світлі
соціально-значущих властивостей і якостей), зміст теоретичної і практичної підготовки
студентів як майбутніх фахівців, шляхи і засоби мотивації професійної самореалізації
тощо. Особистість в своїй життєдіяльності завжди взаємодіє з іншими людьми, групами,
соціальними об’єктами. Належність індивіда до певних, наявних в даному суспільстві
мікросередовищам, іншим соціальним групам є умовою, яка значною мірою окреслює
можливості розвитку людини як індивіда, як особистості, як суб’єкта діяльності,
зумовлюючи напрямок цього розвитку. Дані підходи окреслюють різні сторони проблеми: перша виходить від запитів суспільства, друга – із властивостей особистості, третя пропонує способи узгодження того чи іншого, але разом з тим всі вони взаємодоповнювальні

Біографія автора

Ірина Горнар, Льотна академія Національного авіаційного університету

аспірантка, Льотна академія Національного авіаційного
університету

Посилання

REFERENCES

Aleksieieva, T.V. (2013). Psykholohichna kharakterystyka osvitnoho seredovyshcha yak chynnyka rozvytku vidpovidalnosti maibutnoho fakhivtsia. Aktualni problemy psykholohii: Zbirnyk naukovykh prats Instytutu psykholohii imeni H.S. Kostiuka. Psykholohiia navchannia. Henetychna psykholohiia. Medychna psykholohiia. Kyiv. Tom. Kh. Vyp. 25. S.26–37. [in Ukrainian].

Hora, O.V. (2011). Osvitnie seredovyshche yak faktor formuvannia natsionalnoi identychnosti

studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv. Vytoky pedahohichnoi maisternosti. Zbirnyk naukovykh prats. Poltava. S. 97-101. [in Ukrainian].

Ievtukh, M. B., Serdiuk, O. P. (2002). Sotsialna pedahohika. Kyiv. MAUP, 232 s. [in Ukrainian].

Zhadko, V.A. (2004). Terminolohichnyi slovnyk: filosofiia, Relihiieznavstvo: Slovnyk.

Zaporizhzhia: ZDMU. S. 38. [in Ukrainian].

Koknova, T. A. (2020). Vplyv osvitnoho seredovyshcha na formuvannia linhvometodychnoi

kompetentnosti u protsesi fakhovoi pidhotovky maibutnikh vykladachiv inozemnykh mov. Novyi vymir nauky ta osvity. Pedahohika i psykholohiia, VIII (95), vypusk 239. Luhansk. S. 17–20. [in Ukrainian].

Myronchuk, N.M. (2018). Profesiina diialnist vykladacha vyshchoi shkoly: suspilni vyklyky ta

problemy zmistu pidhotovky. Profesiina osvita: andrahohichnyi pidkhid: monohrafiia. Zhytomyr: Vyd. O. O. Yevenok, S. 146–172. [in Ukrainian].

Radul, V. V. (2017). Sotsialna zrilist osobystosti. Monohrafiia. Kharkiv: Machulin. 442 s. [in

Ukrainian].

Rybka, N. M. (2005). Yedynyi osvitnii prostir yak intehratyvna systema: sotsialno-filosofskyi

analiz. Avtoref. dys....kand. filos. nauk: 09.00.03. Odesa. [in Ukrainian].

Serheieva, L. M. (2015). Instytutsiine osvitnie seredovyshche profesiinoho navchalnoho zakladu.Pedahohichnyi almanakh. Budapesht. Vyp. 25. S.112–117 [in Ukrainian].

Stvorennia informatsiino-osvitnoho seredovyshcha suchasnoho zakladu osvity Ukrainy (2019). materialy Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii (m. Kyiv, 15 bereznia 2019 roku). Sumy: NVV KZ SOIPPO. S.13. [in Ukrainian].

Udovichenko, H., I. Siniahovska, O. M. Bondarevska, D. V. Furt ; za red. H. Udovichenko, I.

Siniahovskoi (2019). Teoretyko-metodolohichni zasady formuvannia kompetentnisno

oriientovanoho dydaktychnoho seredovyshcha v umovakh ZVO. monohrafiia. Kryvyi Rih: Vyd. R. A. Kozlov. S. 14. [in Ukrainian]

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-04-30

Номер

Розділ

ОСВІТА. ПЕДАГОГІКА