ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Тетяна Кучай Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II, Україна https://orcid.org/0000-0003-3518-2767
  • Віталій Гончарук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна http://orcid.org/0000-0002-3977-3612
  • Тетяна Зорочкіна Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Україна http://orcid.org/0000-0002-6321-0852

DOI:

https://doi.org/10.31499/2618-0715.2(11).2023.291891

Ключові слова:

майбутній фахівець, використання інформаційних технологій, комп’ютер, освіта

Анотація

У статті розкривається проблема формування готовності майбутнього фахівця до
використання інформаційних технологій. Комп’ютери відкривають нові шляхи у розвитку
навичок мислення та вміння вирішувати професійні завдання при навчанні майбутніх
спеціалістів у ЗВО. Висвітлено основні напрями використання інформаційних технологій.
Визначено ефективність використання комп’ютера на різних етапах педагогічного процесу.
Застосування студентами засобів інформаційно-комп’ютерних технологій у ході
дослідження основ наук зараджує підвищенню ефективності освітнього процесу в галузі
оволодіння умінням самостійного накопичення та подання знань. Означено інформаційну складову готовності фахівця, що є сьогодні важливим компонентом визначення якості його підготовки.

Біографії авторів

Тетяна Кучай , Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II

докторка педагогічних наук, професорка, професорка кафедри
педагогіки, психології, початкової, дошкільної освіти та управління закладами освіти, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II

Віталій Гончарук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри хімії, екології та
методики їх навчання, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Умань, Україна

Тетяна Зорочкіна, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

докторка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри
початкової освіти, Черкаський національний університет імені Богдана
Хмельницького

Посилання

REFERENCES

Koval’ V.S. Proektna arkhitektura informatsiynoho portal dystantsiynoho navchannya zasobamy

semantychnoho vebu. Upravlinnya proektamy ta rozvytok vyrobnytstva: Zb.nauk.pr. Luhans’k: vyd-vo

SNU im. V.Dalya, 2011. № 3(39). 128–136.

Koval’chuk K. F. Otsinka efektyvnosti informatsiyno-intelektual’nykh tekhnolohiy. Donets’k: IMApres, 2007. 132.

Kukharenko V. M. Dystantsiyne navchannya: Umovy zastosuvannya. Dystantsiynyy kurs:

Navchal’nyy posibnyk. 3-ye vyd; za red. V.M. Kukharenka. Kharkiv: NTU «KHPI», «Torsinh», 2002.

Lendyuk T.V. Informatsiyna tekhnolohiya formuvannya indyvidual’noyi trayektoriyi navchannya z

vrakhuvannyam skladnosti navchal’noho materialu i rivnya znan’ studentiv. Vymiryuval’na ta

obchyslyuval’na tekhnika v tekhnolohichnykh protsesakh. 2016. 3 (56). 213–221.

Mart’yanov M.P. Rol’ lyuds’koho kapitalu v protsesi formuvannya ekonomiky znan’ ta

informatsiynoho suspil’stva v Ukrayini. Byuleten’ Mizhnarodnoho Nobelivs’koho ekonomichnoho

forumu. 2010. 1 (3). Tom 2. 215–219.

Rippa S.P. Informatsiyno-komunikatsiyni tekhnolohiyi yak faktor hlobalizatsiyi osvity. Materialy

VII Mizhnarodnoyi naukovo-praktychnoyi konferentsiyi «Problemy vprovadzhennya

informatsiynykh tekhnolohiy v ekonomitsi», 23–24 kvitnya 2009 roku, Chastyna 2, Irpin’ 2009. 158–

Shvets’ YE. YA. Metodolohichni i psykholohichni rezul’taty po vykorystannyu komp’yuternykh

tekhnolohiy navchannya i kontrolyu. Vestnyk KHHTU. 2002. 1 (14). 33–37

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-31

Номер

Розділ

РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ