РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРОБЛЕМАТИКИ ЯК ТЕНДЕНЦІЯ НАУКОВИХ ПОШУКІВ

Автор(и)

  • Ігор Фольварочний Національний університет фізичного виховання і спорту України , Україна https://orcid.org/0000-0002-9369-0199

DOI:

https://doi.org/10.31499/2618-0715.2(11).2023.291875

Ключові слова:

трансформаційні процеси, cоціальна освіта, cоціальна робота, українське суспільство, cоціальні виклики, інновації у соціальній освіті, розвиток громадської свідомості

Анотація

У статті досліджується актуальність соціально-педагогічної проблематики в сучасному
суспільстві та тенденції її розвитку як напрямку наукових пошуків. Розглядається
взаємозв’язок між соціальними та педагогічними аспектами досліджень, а також сучасні
підходи до розв’язання соціально-педагогічних проблем. Стаття присвячена комплексному
огляду сучасного стану соціальної роботи та соціальної освіти в Європі, США та Україні,
порівнянню підходів і практик у цих галузях, визначенню проблем і можливостей, з якими
вони стикаються, та обговоренню наслідків для майбутнього цих сфер. Методи
дослідження включають огляд досліджень з соціальної роботи та соціальної освіти в
Європі, США та Україні, аналіз даних з різних джерел та порівняльний підхід для порівняння
різних підходів і практик соціальної роботи та соціальної освіти.

Біографія автора

Ігор Фольварочний, Національний університет фізичного виховання і спорту України

доктор педагогічних наук, доцент кафедри психології і
педагогіки, Національний університет фізичного виховання і спорту України

Посилання

REFERENCES

Bobrovska, I. Systemy sotsialnoi roboty ta osvity v krainakh YeS: dosvid ta perspektyvy. Sotsialna

polityka ta sotsialna robota. Vyp. 2(85), 2021, S. 28–36.

Ivanenko, O. Sotsialna robota ta sotsialna osvita v Ukraini: suchasnyi stan ta perspektyvy

rozvytku. Naukovi zapysky Instytutu zakonodavstva Verkhovnoi Rady Ukrainy. Vyp. 2, 2022, S. 135–

Kalashnikova, O. Rozvytok sotsialnoi roboty v Ukraini: problemy ta perspektyvy. Naukovi zapysky

Kirovohradskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu. Vyp. 1, 2021, S. 92–97.

Kovalchuk, O. Profesiina identychnist sotsialnykh pratsivnykiv: vyklyky ta perspektyvy. Sotsialna

robota: teoriia ta praktyka. Vyp. 4(25), 2022, S. 56–65.

Koin, I., Sharp, D., i Leman, P. Osvita sotsialnoi roboty v Yevropi: krytychnyi ohliad vyklykiv i

mozhlyvostei. Osvita sotsialnoi roboty. Vyp. 40 (1), 2021, S. 1–14.

Kryvoruchko, O., Kucherenko, M. Porivniannia osvity sotsialnoi roboty v Yevropi: vyklyky ta

naikrashchi praktyky dlia Ukrainy. Osvita sotsialnoi roboty. Vyp. 3(60), 2019, S. 82–91.

Lavrentieva, N. Sotsialna osvita v Ukraini: problemy ta shliakhy vyrishennia. Visnyk Kharkivskoho

natsionalnoho universytetu imeni V. N. Karazina. Vyp. 1187, 2020 S. 99–103.

Sokolovska, L. Rol sotsialnoi roboty u profesiinii pidhotovtsi maibutnikh pedahohiv. Sotsialna

robota ta osvita, Vyp. 2, 2020,S. 22–28.

Anderson, D. (2002). Identity and imperfection: On being a good social worker. The British Journal

of Social Work, 32(2), 135–147.

Birkbeck, C. (2016). Social work education and training in Europe: A review of key challenges.

Social Work Education, 35(1), 1–12.

Bogo, M., Regehr, C., Power, R., Hughes, J. (2007). Pedagogical responses to the challenges of

internationalizing social work education. Journal of Social Work Education, 43(2), 237–252.

Cervellati, M., Sunde, U. (2016). The rise of social security in Europe. Journal of Economic

Perspectives, 30(2), 79–102.

Gori, M., Olivieri, S. (2019). Social Work and Education in the European Union: Comparative

Perspectives. Social Work Education: The International Journal, 38(7), 898–910.

Lyons, K., Hothersall, S. J. (2019). Developing the Social Work Workforce in Europe. Social Work

and Society, 17(1), 1–11.

Neşe, C. (2017). A comparative analysis of social work education in Europe. In R. P. Malloy and C.

L. S. Sprang (Eds.), Social Work Education and Practice: Historical and Contemporary Perspectives,

–144.

Niskanen, J. (2018). The digitalization of social work: Exploring the changing practice of support

provision in Finland. British Journal of Social Work, 48(6), 1502–1519.

Smedegaard, S., Thomsen, K. (2017). Social work and information technology: A review of

practice and policy developments. European Journal of Social Work, 20(3), 299–310.

Spreitzer, E., Kellermann, K., Siegert, M. (2021). Social work in Europe: developments, challenges

and perspectives. Journal of Social Work, 21(2), 259–279

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-31

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ