РОЗВИТОК СІМЕЙНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ (рецензія на монографію О. Столярик, Т. Семигіної «Соціальна робота із сім’ями, які виховують дітей з аутизмом: інтервенція з розвитку сильних сторін»)
DOI:
https://doi.org/10.31499/2618-0715.2(9).2022.267392Ключові слова:
соціальна робота, сім’я, сімейна соціальна робота, діти з аутизмом, сильні сторони клієнтівАнотація
«Соціальна робота із сім’ями, які виховують дітей з аутизмом: інтервенція з розвитку сильних сторін» – наукова праця, у якій розкрито особливості та зміст наявних у вітчизняній та закордонній літературі стратегій соціальної роботи із сім’ями, які виховують дітей з аутизмом. Дослідницька робота спрямовувалась на те, щоб піднести суб’єктивну якість життя сімей, які виховують дітей з аутизмом. У монографії наводяться дані, які вказують на дієвість застосування авторками підходу, орієнтованого на сильні сторони, у експериментальній соціальній роботі із сім’ями, які виховують дітей з аутизмом. Авторками шляхом дискусії здійснено обговорення отриманих результатів, сформульовано рекомендації, які розгорнуто розкривають специфіку застосування підходу, орієнтованого на сильні сторони клієнтів, у соціальній роботі із сім’ями, які виховують дітей з аутизмом.
Посилання
Семигіна, Т. В. (2019). Розвиток у сучасній соціальній роботі підходів, орієнтованих на сильні сторони клієнтів. Paradigms of the Modern Educational Process: Opportunities and Challenges for Society (1st ed.). Dallas: Primedia eLaunch LLS, 96–105.
Столярик, О., Семигіна, Т. (2022). Соціальна робота із сім’ями, які виховують дітей з аутизмом: інтервенція з розвитку сильних сторін [Монографія]. Таллінн: Teadmus, 188 с. URL: https://teadmus.org/main-publications/sm-23
Столярик, О., Семигіна, Т. & Зубчик, О. (2020). Сімейна соціальна робота: реалії України. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського,4 (133). С. 38–46.
Kokorelias K. M., Gignac M. A., Naglie G., Camero J. I. Towards a universal model of family centered care: a scoping review. BMC health services research. 2019. Vol. 19(1). P. 564.
Oliver, C. (2014). Making strengths-based practice work in child protection: frontline perspectives. Dissertation. The University of British Columbia. http://hdl.handle.net/2429/46176
Zuna, N. I., Turnbull, A., & Summers, J. A. (2009). Family quality of life: Moving from measurement to application. Journal of Policy and Practice in Intellectual Disabilities, 6 (1), 25–31