ПРОЕКТНА ТЕХНОЛОГІЯ ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2618-0715.5.2020.220793Ключові слова:
метод проєктів, проєктна технологія, науково-дослідницька діяльність студентів, дослідницькі, творчі, рольові, інформаційні, ознайомчо-орієнтовні, практично-орієнтовані проєкти, етапи педагогічного проєктування.Анотація
У статті подано результати дослідження особливостей використання методу проєктів у науково-дослідницькій діяльності студентів. Метод проєктів є технологією організації освітніх ситуацій, спрямованих на розв’язання проблем, технологія супроводу самостійної діяльності студентів із розв’язання проблеми і поєднує пошуковий метод навчання, групові методи, рефлексивні, презентативні, дослідницькі, пошукові та ін.
Автором з’ясовано, що метод проєктів спрямований на: вироблення самостійних дослідницьких умінь студентів; сприяння розвитку творчих здібностей і логічного мислення; об’єднання знань, отриманих у ході навчального процесу, й пошук нової, додаткової, інформації професійного спрямування; залучення студентів до аналізу й вирішення певних життєвих ситуацій і проблем.
Посилання
Honcharenko S. U. Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk / hol. red. S. Holovko. Kyiv: Lybid, 1997. 373 s.
Sysoieva S. Osobystisno zoriientovani tekhnolohii: metod proektiv: pidruchnyk dlia dyrektora. Kyiv : Pleiady, 2005. №9-10. S. 25-28.
Tadeush O. M. Metod proektiv yak forma produktyvnoho navchannia studentiv. Naukovyi chasopys Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M. P. Drahomanova. Seriia 16 : Tvorcha osobystist uchytelia : problemy teorii i praktyky : zb. nauk. prats. Kyiv : Vyd-vo NPU imeni M. P. Drahomanova, 2017. Vyp. 29(39). S. 142-146.