ТЕХНОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФІЛАКТИКИ БУЛІГУ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2618-0715.5.2020.220772Ключові слова:
булінг, учнівська агресія, профілактична робота щодо запобігання булінгу, булери.Анотація
У статті розкрито сутність проблеми булінгу. Вказано на недостатність й досліджень у нашій країні через багаторічне ігнорування як проблеми. Описано визначено ознаки, види, форми, риси боулінгу. Виділено рольову структуру учасників булінгу. Нормативно-правове забезпечення з питань попередження та вирішення вже існуючих проблеми з проявами агресії в учнів. Описані поведінкові реакції жертв булінгу, та механізми його прояву. Дано дослідження у формі опитування з метою виявлення проявів булінгу серед учнів.Посилання
Mikheieva O. Y., Korniienko M. M. Kiberbulinh yak sotsialno-pedahohichna problema. Molodyi vchenyi. 2018. № 11 (63). S.247-251.
Poliarus S. I. Poniattia ta problema pravovoho zakhystu vid shkilnoho bulinhu. Aktualni problemy pravovoi nauky i derzhavotvorennia v Ukraini v konteksti pravovoi intehratsii: materialy Kh Mizhnar. nauk. prakt. konf., prysviach. 100-richchiu pidhotovky okhorontsiv pravoporiadku v Kharkovi (Sumy, 20–21 travnia 2017 r.). Sumy, 2017. S. 211–213.
Pro vnesennia zmin do deiakykh zakonodavchykh aktiv shchodo protydii bulinhu : Zakon Ukrainy vid 18.12.2018 r. №8584 URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2657-19
Duffy L. A., Psych (Hons) B. Bullying in Schools: A Social Identity Perspective. School of Applied Psychology Griffith Business School Griffith University. 2004. 376 р.
Olweus D. Bullying at school: what we know what we can do. Malden, MA: Blackwell Publishing, 1993. URL: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/pdf/10.1002/pits.10114.