ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАСОБАМИ ТРЕНІНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2618-0715.1(4).2020.215463Ключові слова:
тренінгові технології, тренінг, комунікативна компетенція, методи, форми, засоби, знання, уміння, навички.Анотація
У статті на основі теоретичного обґрунтування наукової проблеми, вивчення сучасної практики обґрунтовано використання тренінгових технологій у процесі формування комунікативної компетенції майбутніх соціальних працівників. Для дослідження проблеми було використано такі методи: теоретико-методичний аналіз літературних джерел; включене та опосередковане спостереження; ретроспективний аналіз власного досвіду автора. Виявлено, що тренінг сприяє розвитку у соціальних працівників аналітичного мислення і виробленню навичок прийняття компетентних рішень в ситуаціях, максимально наближених до майбутньої професійної діяльності.Посилання
Vdovenko, O. (2017). Vykorystannia innovatsiinykh tekhnolohii u profesiino-tekhnichnykh navchalnykh zakladakh v protsesi pidhotovky maibutnoho kvalifikovanoho robitnyka [Use of innovative technologies in vocational schools in the process of training the future skilled worker]. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia, 15, 148–155 [in Ukrainian].
Kocherha, O. M. (2014). Osoblyvosti vykorystannia treninhovykh tekhnolohii u protsesi formuvannia praktychnoi komponenty profesiinoi pidhotovky maibutnoho uchytelia [Features of the use of training technologies in the process of forming a practical component of professional training of future teachers]. Molodyi vchenyi, 2(05), 116–119 [in Ukrainian].
Lalak, N. V. (2017). Interaktyvna model navchannia studentiv: problemy ta perspektyvy [An Interactive Model of Student Learning: Problems and Prospects]. Naukovyj visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu: Seriia «Pedahohika. Socialna robota», 1(27), issue 20, 69–70 [in Ukrainian].
Panok, V. H., Zvarych, I. M., Chaplak, Ya. V., & Chernopyskyi, O. M. (Eds.). (2011). Psykholohichne konsultuvannia: teoriia ta praktyka [Psychological counseling: theory and practice]. Chernivtsi: Chernivetskyj natsionalnyj universytet [in Ukrainian].
Shevchuk, O. M. (Eds.). (2016). Praktykum z sotsialnoi roboty [Workshop on Social Work]. Uman: FOP Zhovtyj [in Ukrainian].
Fesenko, V. & Khomula, A. (2009). Interaktyvni metodyky – naikrashchyi shliakh do dosiahnennia vershyn profesiinoi maisternosti [Interactive methods – the best way to reach the tops of professional skill]. Vyshha shkola, 12, 39–44 [in Ukrainian].
Cherkashyn, A. I. (2012). Problema profesiino oriientovanoho vykhovannia maibutnikh pratsivnykiv orhaniv vnutrishnikh sprav u pedahohichnii teorii [The problem of professionally oriented education of future police officers in pedagogical theory]. Teoriia i praktyka upravlinnia sotsialnymy systemamy: filosofiia, psykholohiia, pedahohika, sotsiolohiia: naukovo-praktychnyi zhurnal, 3, 40–48 [in Ukrainian].