ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАСОБАМИ ТРЕНІНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Оксана Шевчук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-1127-9807

DOI:

https://doi.org/10.31499/2618-0715.1(4).2020.215463

Ключові слова:

тренінгові технології, тренінг, комунікативна компетенція, методи, форми, засоби, знання, уміння, навички.

Анотація

У статті на основі теоретичного обґрунтування наукової проблеми, вивчення сучасної практики обґрунтовано використання тренінгових технологій у процесі формування комунікативної компетенції майбутніх соціальних працівників. Для дослідження проблеми було використано такі методи: теоретико-методичний аналіз літературних джерел; включене та опосередковане спостереження; ретроспективний аналіз власного досвіду автора. Виявлено, що тренінг сприяє розвитку у соціальних працівників аналітичного мислення і виробленню навичок прийняття компетентних рішень в ситуаціях, максимально наближених до майбутньої професійної діяльності.

Біографія автора

Оксана Шевчук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи.

Посилання

Vdovenko, O. (2017). Vykorystannia innovatsiinykh tekhnolohii u profesiino-tekhnichnykh navchalnykh zakladakh v protsesi pidhotovky maibutnoho kvalifikovanoho robitnyka [Use of innovative technologies in vocational schools in the process of training the future skilled worker]. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia, 15, 148–155 [in Ukrainian].

Kocherha, O. M. (2014). Osoblyvosti vykorystannia treninhovykh tekhnolohii u protsesi formuvannia praktychnoi komponenty profesiinoi pidhotovky maibutnoho uchytelia [Features of the use of training technologies in the process of forming a practical component of professional training of future teachers]. Molodyi vchenyi, 2(05), 116–119 [in Ukrainian].

Lalak, N. V. (2017). Interaktyvna model navchannia studentiv: problemy ta perspektyvy [An Interactive Model of Student Learning: Problems and Prospects]. Naukovyj visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu: Seriia «Pedahohika. Socialna robota», 1(27), issue 20, 69–70 [in Ukrainian].

Panok, V. H., Zvarych, I. M., Chaplak, Ya. V., & Chernopyskyi, O. M. (Eds.). (2011). Psykholohichne konsultuvannia: teoriia ta praktyka [Psychological counseling: theory and practice]. Chernivtsi: Chernivetskyj natsionalnyj universytet [in Ukrainian].

Shevchuk, O. M. (Eds.). (2016). Praktykum z sotsialnoi roboty [Workshop on Social Work]. Uman: FOP Zhovtyj [in Ukrainian].

Fesenko, V. & Khomula, A. (2009). Interaktyvni metodyky – naikrashchyi shliakh do dosiahnennia vershyn profesiinoi maisternosti [Interactive methods – the best way to reach the tops of professional skill]. Vyshha shkola, 12, 39–44 [in Ukrainian].

Cherkashyn, A. I. (2012). Problema profesiino oriientovanoho vykhovannia maibutnikh pratsivnykiv orhaniv vnutrishnikh sprav u pedahohichnii teorii [The problem of professionally oriented education of future police officers in pedagogical theory]. Teoriia i praktyka upravlinnia sotsialnymy systemamy: filosofiia, psykholohiia, pedahohika, sotsiolohiia: naukovo-praktychnyi zhurnal, 3, 40–48 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-27

Номер

Розділ

Статті