ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ У СПЕЦІАЛЬНОМУ ДИТЯЧОМУ БУДИНКУ

Автор(и)

  • Галина Бондаренко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-5302-4589

DOI:

https://doi.org/10.31499/.3.2019.190420

Ключові слова:

Спеціальний дитячий будинок, особливі освітні потреби, учні, навчання, виховна робота, гурткова робота, розвиток, контроль.

Анотація

У статті розглянута проблема навчання дітей з особливими освітніми потребами. Звернення вчених, педагогів, психологів, фахівців соціальної сфери до цієї проблеми зумовлено тим, що діти з особливими освітніми потребами не повинні залишатися на узбіччі життя суспільства Також представлено публікацію Зейканя І., завуча Виноградівського дитячого будинку № 3, в якій дана характеристика організації навчальної роботи в спеціальному дитячому будинку. З’ясовано, що злагодженість і ритмічність складної системи навчально-виховної роботи вимагає систематичного контролю з боку керівників дитячого будинку.

Біографія автора

Галина Бондаренко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи

Посилання

І. Зейкань. З досвіду роботи Виноградівського дитячого будинку № 3. – Виноградів. – 1959. – С. 33–49.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті